Big Exploding Box

07.05.2016 16:47
Ahojte tvorilky:)
 
 
 
Už s aprílom a jeho slniečkom sa začína svadobná sezóna a ja som si pre vás pripravila  svadobný Big Exploding Box. Big čiste preto, že ten poklad vo vnútri s množstvom  detailov potreboval vačšiu krabičku :)
Tadáááááá.
Tu to je.
 
 
 
 


Krabičku som vyrobila na mieru, akonáhle bolo jasné,
ako vysoký bude kostolík.
Jej rozmer je 13 x 18 x  13 cm. 
 
 
 
Na kostolík samotný a zdobenie som použila množstvo vyrezávacích šablón.
 


​Vrcháčik som ponechala jednoduchý, ked'že vo vútri som sa vyhrala :)
 
 
 
 
Zopár detailov a  pohľady z rôznych strán
 


 


 
 


 
Vo vrecku je fotokarta  a  malé tagy na popisy.
K srdiečkam bude doložený vzor, aby si obdarovaná mohla vložit' fotografie ja sem.
 
 
 
 
 
 

​​
 
 
 
A v takomto prevedení,ked je dekorácia čiastočne zložená,sa môže nechat' niekde na "očiach" a nebude zaberat'  veľa miesta.
 
 


 
Kostolík je malinko vyklápací, aby sa doň dalo vložit'  malé led svetielko :)
Večer tak spríjemní atmosféru.
 


 
Bolo relaxačné tvorit' tú mini kvetinkovú výzdobu okolo kostolíka.
 
Dúfam,že ste potešili očká :)
 
krásne tvorenie
 
L.
 
 
Na projekt som použila:
scrapbookové papiere
raznice okrajové,na lístky,motýle
vyrezávacie šablóny
tekuté lepidlo
lepenkový výrez
papierové kvietky

 

polperličky