Čo s pásikmi papiera?

08.03.2016 15:39
Ahojte:)
 
Lucka v rámci marcovej challenge na www.scrapshopsk.blogspot.sk navrhla tému,čo s pásikmi papiera.Tu je môj príspevok.
 
 
 
Pásiky sú stále poriadny kus papiera! To ja sa neviem rozlúčit' často s d'aleko menšími kúskami :) Ja papiere jednoducho milujem! Zbytky papierov si odkladám a ked' dostanem "chutˇ",vyrábam si z nich drobné dekorácie na projekty.
 
Do toho príspevku som však zvolila  pásiky použit' na pohľadnice.
 
Prvá kartička je prianie o rozmere 11,5 x 11,5 cm. Malý papier,malé prianie:) Jeden pásik slúži ako podklad,ale ked'že sa v strede neprekrýva,preložila som ho iným pásikom a na okrajoch som použila raznicu.Vystrihnutý kvietok v strede je d'aľší pásik:)
 

 
Druhé prianie je tradičný formát a6. Z pásikov som vyrazila raznicou motýle a rozložila na prianie. Do stredov motýľov som nalepila kamienok. Sentiment v strede je na penovej páske.
 

​Posledné prianie má patchworkový štýl.
Z pásikov som raznicou vyrazila ozubené krúžky a na rýhovacej podložke som na nich urobila presný štvorec.Okraje som preložila a štvorčeky uložila na prianíčko.
Z prvého priania mi po vyrazení okrajov zostali malinké ozdobné dieliky a tie sú nalepené v rohoch.Rozmer priania je 21x10,5cm.
 


A to nie sú jediné nápady.Niečo si necháme nabudúce:)
 
Krásne tvorivé chvíle :)
Lenka​