Jedno razítko a séria pohľadníc

27.06.2016 09:00
Ahojte 
 
Stáva sa vám, ze si niečo do scrap výbavy kúpite a akosi nie a nie, aby ste s tým ale aj niečo vytvorili? Ja mám najmä veľa razítok, na ktoré ešte nedošlo:)
 

 

Taký príbeh má aj toto krásne razítko a fakt neviem, na čo som čakala!
 
 
 
Takže tento príspevok je o jendom razítku  a  sérii pohľadníc z neho.
Technika bola jasná! Chcela som vediet', ako vyniknú jemnučké detaily, tak som zvolila embossovanie.S detailnými emboss práškami všetky 4 phľadničky vyšli úplne úžasne.
 
1.
Vo svadobnom duchu :)
Prázdy priestor v okienku mi umožnil dat' pohľadničkám tému.
 
 
​2.
Tiež svadobne ladená
 
 
3.
Nie vždy je veselo :(  
Smútočná
 
 
​4.
Narodeninová​
 
 
​Na druhej a poslednej pohľadnici som použila motýliky, ktoré si robím zo zbytkov papiera.
 
V hlavnej úlohe boli:
 
scrapbookové papiere
embossovacie prášky
emboss.poduška
emboss.pištol
razítka
raznice
flitre
 
Kto tvorí, ten nehnevá :)