Mix media pohľadnice

16.04.2016 16:25
Ahojte tvorilky :)
 
Rada by som vám  v tomto príspevku predstavila dve moje pohľadničky.
 
Sú z kategórie mix media,čo znamená, že pri výrobnom procese boli použité viaceré techniky. Lucka mi urobila veľkú radost', ked' mi zabezpečila textúrovaciu pastu od Rangers. Naniesla som ju cez plastovú šablónu. Kým bola vlhká,veľmi nedokonale som ju zasypala embossovacím práškom. Ked' pasta zaschla, prášok som zafixovala horkovzdušnou pištolou.
 

 
​***
 

Lucka mi naplnila aj ďaľší sen, mat' Big Z vyrezávaciu šablónu Tima Holtza-Pinecone die.
 

Ale nepoužila som ju na výrobu šišky:) Zaujal ma obrázok vyšie (zdroj Pinterest) a vyskúšala som z nej tiež urobit' ružičky.
 
Čo poviete? Ako sa vydarili?
 

​Je to len otázka iného stočenia a trošku praxe:)
Najväčší ružový kvietok je kombinácia ružičky v strede a kvietkov,ktorým ja hovorím skrčené,pretože im krčím lupienky.
 

​Kvietky som farbila home made sprejmi,niektoré zas pigmentovými poduškami.
 
 
 
Na výrobu pohľadníc som použila:
 
scapbookové papiere
textúrovaciu pastu
embossingový prášok
šablónu
lepenkové výrezy
vyrezávacie šablóny
spreje a pigmentové podušky
tekuté lepidlo
lepiace tyčinky a tavnú pištol
embossovaciu pištol
morušové kvietky
tyl 
 
 

 

Št'astné a pohodové tvorenie :)