Mix media Wedding Card

16.06.2016 20:47
Ahojte :)
 
Svadby sú v plnom prúde a tak som aj v tomto duchu tvorila.Tentokrát pedstavím  mix media pohľadničku.
 
Ako prvé som na akvarelový papier nastiekala dva spreje,dominantný je fialkový.

 

Po uschnutí prišla na rad šablóna a cez ňu nanesená textúrovacia pasta. Ešte kým bola vlhká som ju zasypala trblietavým embossovacím práškom, ktorý som fixovala horúcovzdušnou pištolou až bola pasta suchá.Verím, že fotografia vám to trblietanie umožní vidiet'.
 
 
Prišiel na rad biely kvietok  a ten je hand made​.Poslúžila mi vyrezávacia šablóna a po skrčení lupienkov a  uložení vrstiev na seba som si ešte opat' sprejom zafarbila piestiky. Kvietok je potretý lepidlom, ktoré je hned' zasypané glitrovým práškom.
 
 

​Rúžovým sprejom som  farbila aj  výseky holubičiek. Papierová lepenka krásne chytá farbu.Textúru vtáčkom dodala hrubozrnná pasta.
 
 
Nápis Special Day  je z vyrezávacej šablóny. Je zrovna tak farbený sprejom.
 
 
Lístky pod kvietkom  dodali projektu nežnost'. Dúfam, že sa páčil a 
že sa pustíte do skúšania faberných sprejov a d'aľších mix média produktov :)
Som moc rada, že ich Lucka začína do obchodu naskladňovat' :)
 
krásne tvorenie
Lenka
 
 
Na projekte boli použité: 
scrapbokové papiere
šabóny
textúrovacie pasty
farebné spreje
lepenkový výrez
vyrezávacie šablóny
emboss.prášok
Prišiel na rad biely kvietok  a ten je hand made​.Poslúžila mi vyrezávacia šablóna a po skrčení lupienkov a  uložení vrstiev na seba som si ešte opat' sprejom zafarbila piestiky. Kvietok je potretý lepidlom, ktoré je hned' zasypané glitrovým práškom.