No name Card

15.09.2016 21:16

Poznáte ten pocit, ked' zistíte, že má niekto sviatok a celkom významný,no žiadna pohladnička nie je v rezerve? Už dávno tvorím pohladnice do zásoby  a hovorím im No Name - teda bez mena ( bez názvu ). Sú univerzálne, ale hlavne pripravené na "rýchle" dotvorenie podľa potreby. Či už poputujú ako pozdrav k narodeninám,​výročiu,svadbe....

 

 

Stačí vybrat'  razítko so správnym sentimentom, orazítkovat' ho na kúsok papiera z kolekcie papierov, čo som z nej tvorila alebo na kúsok bieleho papiera (ten to vždy istí :) a umiestnit' ho niekde na pohľadnicu. Za týmto účelom rada používam 3D lepiacu pásku.
Podelím sa o inšpiráciu, čo mne urobila radost' veľkú...
Pripravte si aj sentimenty do zásoby :)
 
 
A ešte pár slov k pohľadničke....
 
Veľký oválny výsek bol embossovaný tzv.Fran-tage, čo je druh embossovacieho prášku s hrubšou štruktúrou a doplnený glitrami.
 
 
Aby ste ho naniesli, potrebujete zrovna tak embossovaciu podušku alebo
Emboss It Dauber Clear médium. Na fotke vyššie je výbavička pre tvorbu tejto pohladnice.
Biele papierové kvietky  a lístky som si najprv orazítkovala jemným motívom 
( písmo a kvietky ).
Biele čerešňové kvietky s piestikmi som farbila home made sprejom tak, že som sa štetcom ľahúčko dotka lupienkov. Ružičky som striekala. Zo všetkého najradšej mám práve biele kvietky. Fa
​r​
bením z nich urobíte presne, čo potrebujete :) 
 
 
Na projekt som použila:
 
scrapbookové papiere
papierové kvietky  a lístky​ 
výsek rámik-big Z šablóna
emboss médium a prášo
​k​
razítka  a podušku
farebný sprej
krajka
3D lep.páska
 
 
tvorivé objatie
 
Lenka
 
 
 
 
Poznáte ten pocit, ked' zistíte, že má niekto sviatok a celkom významný,no žiadna pohladnička nie je v rezerve? Už dávno tvorím pohladnice do zásoby  a hovorím im No Name - teda bez mena ( bez názvu ). Sú univerzálne, ale hlavne pripravené na "rýchle" dotvorenie podľa potreby. Či už poputujú ako pozdrav k narodeniná
​m,​
výročiu,svadbe....