Vianoce v juli :)

22.07.2016 21:00
Ahoj všetkým :)
 
 

 

Sledujúc moje obľúbené scrapbookové stránky, povšimla som si, že "bláznia" pre nich úplne normálnou letnou témou - Christmas in July ( Vianoce v juli ).No,nedalo mi to a sadla som k tvoreniu.Tak skoro som svoju vianočnú pohľadnicu ešte nerobila, ale všetko je raz prvý krát :)
 
 
 Veľmi rada vyfarbujem obrázky a niektoré razítka  a  výrobcov zbožňujem. Patrí sem aj Magnolia Stamps. Obrázok je farbený špeciálnymi fixkami na  akvarel a rozmývaný vodným štetcom.
 
 
Poinsetie-teda vianočné ruže sú handmade.
 
 
...
 
 
Pohľadničke prospelo niekoľko vyrezávacích šablón :)
Sniežik okolo Tildy je robený shabby embossing enamelom ( forma emboss.prášku)
 
 
Bambuľková krajka dodala jemnost':)
 
 
Na projekte boli použité:
 
vyrezávacie šablóny
razítko Magnolia
scrapbookový papier
krajka
3D lepiaca páska
glossy accent na bobuľkách cesmíny
akvarel.fixky a vodný štetec
 
 
 
krásne tvorenie a možno už aj vianočné :)