Zahájenie blogu - Brusho záložky

31.01.2016 15:00

Vitajte pri zahájení môjho blogu:)

31.1.2016
 
máme posledný január a ja som si pri príležitosti mojich nedávnych narodením  a pozvania do DT pre Scrapshop.sk dala ešte jeden darček a to stránku,kde chcem zdielat' moje hranie sa s papierom, ale nie len:)
 
Stále máme zimu,takže príspevok je aktuálny :) Dostala som pod stromček dlho hľadané pigmenty Brusho.
Nenápadné malé krabičky obsahujú špeciálne pigmenty,ktoré vás očaria.
Aby sa "prejavili",potrebujú vodu.A ked' ich postriekate rozprašovačom,dostanete efekt,ako na týchto záložkách, ktoré som vyrábala pre mojich priateľov v biznise.
Tie unikátne prskane na papieri pri prvej a druhej fotografii sú robené iba z čierneho pigmentu.Ťažko verit',však? Ked' vidíte oranžovú,modrú a šedú farbu.
Nižšie som odskúšala 2x fialové, 2x modré, žlté a hnedé Brusho.
Záložky sú ešte dodatočne razítkované zimnými motívmi poduškou Archival Ink od Rangers.
Tvorenie sprevádzalo niekoľko vyrezávacích šablón.Vločky mám od Lucky,z webu www.scrapshop.sk
 
 
Ak by niekoho zaujali tieto zázračné  krabičky,tu nájdete link na You Tube,kde nájdete demo video a zároveň zdroj mojej inšpirácie :)